poniedziałek, 20 maja 2013

*
Niall odkrywa restauracje w której płacisz raz, a jesz ile chcesz... Niall: Jestem w raju.







*
Louis wygrywa konkurs karaoke!







*
Ktoś: Nie wiem jak można ciągle jeść... Niall:







*
Ty: Tak, Niall, od dzisiaj dziennie będę robiła ci kolację. Niall:






*
Liam do kogoś: Pożyczyłem ostatnio Niall'owi sweter, jeszcze go nie dostałem. Niall: Masz, masz! Bierz!





*
 Ty: Czy wy mnie w ogóle słuchacie? *Zayn i Niall zapatrzeni w twoje piersi*





*
 Chłopcy: Zayn wskoczył do basenu i za chwilkę widzimy:








*
 Niall: "Jaki ona ma wielki pysk... "




*
Ty: Kevin musiał odlecieć...kupimy ci nowego! No jezu Louis, nie cieszysz się? Louis: Ta...łuhu!






*
Harry: Już to widzę! Ktoś ino zbliży się do [t.i], to ja ciach, ciach... yeah.





*
Zayn: Dobrze ci z [t.i], co? Kurde, ty aż promieniujesz. Patrzcie ten uśmiech..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz