poniedziałek, 20 maja 2013

*
Louis: Już Niall i Liam pokazywali jak wyrywają laski, teraz moja kolej! No więc...strzelam minkę, i wszystkie moje.




*
Louis: Zakład, że nie trafisz? Niall: He, to patrz!




*
Ty: A to co? Liam: No mówisz zawsze, że jestem twoim misiem. A więc!






*
Ty: Gdzie powiesić to lustro? Zayn: Tutaj!
Ty: Serio? Zayn: No a co?






*
Ktoś: Nie no, w sumie nie jest zły ten twój tatuaż...trochę za duży, ale ujdzie. Zayn:







*
Ty: Od dzisiaj radzicie sobie sami! Sami gotujecie, sprzątacie itd. Chłopcy:








*
Louis: Tee...no gdzie z ta kamerą? Jestem nowym bodyguardem!








*
Brakuje miejsca na kanapie? Dla Louis'a Żaden problem!




*
Ty : Zayn... kochanie. Źle Ci się ułożyły włosy.... Zayn:






*

Louis ma swojego gołębia Kevina... A zayn ma swoją...
 KACZKĘ TELEFON :D








*
Zayn kochanie... Uważam że powinieneś zrobić sobie więcej tatuaży... Ja sobie też zrobię na tyłku . Zayn:





*
Niall : Harry , pokaz no wszystkim jak to tańczyłeś ostatnio na imprezie. Harry






*
Ty: Louis , uważam że... powinniśmy częściej jeść marchewki na podwieczorek... i ... spędzać więcej czasu z Kevinem



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz