wtorek, 21 maja 2013

*
Louis: Dajesz stary!
  Niall: A.. pierdole!









*
Ktoś: Liam, to żart, że boisz się łyżek? Liam:








*
Chłopcy wygłupiają się na scenie*
*Niall najwyraźniej za dużo zjadł..*





*
*Niall podchodzi do Ciebie* Hey, czy Ty nie jesteś czasem moją przyszłą dziewczyną?







*
Ktoś: Co, czy ja właśnie słyszałem, że Niall nie chce kolacji? Harry i Niall: Hahaha, dobre!







*
 *Niall ostatniego chipsa zostawił dla Ciebie* 
Harry: To jest ta jedyna!








*
*Niall próbuje wymyślić dla ciebie piosenkę*









*
Ty: Harry, jeden dzień be seksu, no proszę cię! Harry:
 Ty: Jezu, chodź tu do mnie!!!









*
*Wchodzisz do sypialni i zastajesz tam takiego słodkiego Zayn'a*










*
Zayn: No, no, lepsze od niektórych panienek, które już zaliczyłem.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz