niedziela, 28 października 2012


One Direction są w jakimś telewizyjnym programie. Ty siedzisz w pierwszym rzędzie na widowni. Widzisz, że Zayn często na ciebie spogląda:


Po programie podchodzi do ciebie i pyta się, czy jesteś wolna i czy się z nim umówisz.
Ty: Um...poczekaj chwilkę!
Wyciągasz telefon i odchodzisz.
Zayn:


Ty w między czasie dzwonisz do chłopaka i na szybko z nim zrywasz. Biegniesz do Zayna i mówisz, że teraz chętnie się z nim spotkasz.
Zayn:






*
Ty: Na pewno za pierwszym razem nie trafisz podrzuconym ciastkiem do buzi.
Harry: Założymy się?


Ty: Dobra, a o co?
Harry: Jak wygram pokażesz mi cycki.

Ty: A jak ja wygram?
Harry: Nie wygrasz.

Hazza rzuca ciastkiem i jak już widzisz, że trafia do buzi, to dźwigasz bluzkę do góry.




*
Zayn: Uł, patrz jaka ślicznotka. Będzie dziś moja.


Louis: Nie.



Zayn: Co? Niby czemu?


Louis: Bo jest umówiona ze mną.

Sorry, ale będziesz musiał jechać dziś na ręcznym






*


Chłopcy: Idziemy na dyskotekę!
Ty: Nie, ja nie potrafie taczyć...
Chłopcy: My się nauczymy!!
Harry: Pokażemy ci kilka naszych trików.
Więc to jest Styles Style:






xD

Niall:  A to jest Solówka Horanówka:





Liam: Okej, teraz moja kolej.


Tylko uprzedzam, to już jest wyższy poziom trudności.


No i możesz jeszcze zrobić coś takiego:


Lou: A patrz na to:

Zayn teraz twoja kol..
*Wszyscy patrzą na Zayna*

Kolej...

Idziecie póżniej na impreze:

Zayn: To pokaż czego się nauczyłaś!
Ty: No okey...



14 komentarzy:

  1. fajne, chociaż ten z szybkim zerwaniem przez telefon... nie chciałabym takiej dziewczyny dla nikogo ;)

    @KateStylees
    http://1d-my-little-mystery-girl.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne! najlepsze z louis'em i zayn'em :D "będziesz musiał dziś pojechać na ręcznym" haha, kocham mojego męża. Ale dawajcie ich więcej jak mają być tak rzadko.. jeżeli będą często to może być taka ilość ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne imagine! Cały czas się uśmiechałam. Mam nadzieję, że będziecie dodawać coraz więcej. Pozdrawiam Angelika xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, naprawdę mi się bardzo podobają! :) Czekam na następne. pozdrawiam, Julia. xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiste.Kiedy doddasz jakieś następne imagine.? W wolnej chwili zapraszam na http://www.ewaimagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do "Libster Award" :) http://directionerka4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. NOMINUJĘ TWÓJ BLOG DO Liebster Award PYTANIA NA MOIM BLOGU !! http://5handsomethis1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Liebster Award na
    http://up-all-night-karcia-sandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do Liebster Award! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. [SPAM]
    http://onedirection-opowiadaniee.blogspot.com/
    http://onedirection-opowiadaniebyklaraii.blogspot.com/ - wpadniesz pokomentujesz ? ; > Będziemy wdzięcze .

    OdpowiedzUsuń
  11. Heehe fajne ... :D
    Zapraszam do mnie pisze opowiadania o one direction -->
    http://thisislondonandlife.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. LOL *__* Bo się posikam xD Naprawdę zajebiste =D

    + Obserwuję <3

    Chciałabym cię przy okazji zaprosić na mojego nowego bloga z opowiadaniem o Hazzie <3 Jest dopiero pierwszy rozdział, ale mam nadzieję, że choć troszkę ci się spodoba <3
    http://london-story-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hhahahaahah xD O boże XD Leże hahahah :D
    [SPAM]
    Chciała bym zaprosić was na bloga mojego oraz mojej kuzynki. Dodałyśmy już bohaterów i prolog.Historia jest o Avalon ,Emily ,Niall'u i Zayn'ie. We czwórkę nie radzą sobie z życiem. Avalon jest w toksycznym związku ,Niall chce ze sobą skończyć ,Emily okalecza się i "ktoś" ją nachodzi ,a Zayn wpadł w nałóg. Ciągle pije i pali.Co się stanie jeżeli ta czwórka się pozna ?
    http://suffering-in-many-ways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahahahahah "Bedziesz musiał jechac na ręcznym" Glebłąm ; D Hahahahahahahha ;D Genialne ; D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ; D
    http://koalalove1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń